Nákup 6 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup 6 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/22/V00018549
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00018549
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
19. 07. 2022 10:56
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
03. 08. 2022 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Dana
Příjmení
Koligová
koligovad@army.cz
Telefon 1
+420 973487325
Předmět
Popis předmětu
Nákup 6 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace. Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu majetku – 3 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace na mrazničku a 3 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace na chladničku pro Vojenský veterinární ústav Hlučín. Podrobný popis: - rozsah měření teploty -30 °C až do +70 °C nebo větší rozsah - minimální počet měření 24x za den - přesnost naměřené teploty 1 °C - paměť pro uložení minimálně 30 000 hodnot - vyhodnocení dat za pomocí USB konektoru - součástí balení ovládací software - ke každému dataloggeru 2 odpovídající baterie (celkem 12 ks) - výška : 1-5 cm; šířka : 1-5 cm; hloubka : 5-15 cm - požadujeme předložit technickou specifikaci a foto 3 x Dataloger kalibrovaný na mrazničkovou teplotu -30 °C až 0 °C 3 x Dataloger kalibrovaný na chladničkovou teplotu 2 °C až 8 °C i běžnou pokojovou teplotu 15 °C až 25 °C Na pořizované zboží požadujeme záruku 24 měsíců v souladu s Všeobecnými obchodními podmínky v ET NEN. Přehled požadovaného majetku – viz. příloha č. 2. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat na adresu : Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 a to nejpozději do 30-ti pracovních dnů od podpisu KS. Požadavky: Uchazeč formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou elektronicky podepíše osoba oprávněná jednat za společnost uchazeče. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující - výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmějí být starší 3 měsíců od data vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Nejpozději do 30-ti pracovních dnů od podpisu KS - podpisu poslední ze smluvních stran (podle požadavků zadavatele).
Kód z číselníku NIPEZ
38412000-6
Název z číselníku NIPEZ
Teploměry
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
38412000-6
Název z číselníku CPV
Teploměry
Název předmětu
Teploměry
Textové pole pro popis místa plnění
Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 10:13 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
26. 08. 2022 13:01 | Uveřejnění účastníků | |||
26. 08. 2022 13:01 | Uveřejnění výsledku | |||
11. 08. 2022 12:43 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
27. 07. 2022 08:36 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
19. 07. 2022 10:56 | Uveřejnění zadávacích podmínek |