Nákup 6 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup 6 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace

Systémové číslo NEN

N006/22/V00018549

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00018549

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

19. 07. 2022 10:56

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

03. 08. 2022 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Dana

Příjmení

Koligová

E-mail

koligovad@army.cz

Telefon 1

+420 973487325

Předmět


Popis předmětu

Nákup 6 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace. Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu majetku – 3 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace na mrazničku a 3 ks USB dataloggerů pro záznam teploty u léčiv včetně kalibrace na chladničku pro Vojenský veterinární ústav Hlučín. Podrobný popis: - rozsah měření teploty -30 °C až do +70 °C nebo větší rozsah - minimální počet měření 24x za den - přesnost naměřené teploty 1 °C - paměť pro uložení minimálně 30 000 hodnot - vyhodnocení dat za pomocí USB konektoru - součástí balení ovládací software - ke každému dataloggeru 2 odpovídající baterie (celkem 12 ks) - výška : 1-5 cm; šířka : 1-5 cm; hloubka : 5-15 cm - požadujeme předložit technickou specifikaci a foto 3 x Dataloger kalibrovaný na mrazničkovou teplotu -30 °C až 0 °C 3 x Dataloger kalibrovaný na chladničkovou teplotu 2 °C až 8 °C i běžnou pokojovou teplotu 15 °C až 25 °C Na pořizované zboží požadujeme záruku 24 měsíců v souladu s Všeobecnými obchodními podmínky v ET NEN. Přehled požadovaného majetku – viz. příloha č. 2. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat na adresu : Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 a to nejpozději do 30-ti pracovních dnů od podpisu KS. Požadavky: Uchazeč formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou elektronicky podepíše osoba oprávněná jednat za společnost uchazeče. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující - výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmějí být starší 3 měsíců od data vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Nejpozději do 30-ti pracovních dnů od podpisu KS - podpisu poslední ze smluvních stran (podle požadavků zadavatele).

Kód z číselníku NIPEZ

38412000-6

Název z číselníku NIPEZ

Teploměry

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

38412000-6

Název z číselníku CPV

Teploměry

Název předmětu

Teploměry

Textové pole pro popis místa plnění

Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 11. 2024 10:13Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail26. 08. 2022 13:01Uveřejnění účastníků
Detail26. 08. 2022 13:01Uveřejnění výsledku
Detail11. 08. 2022 12:43Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail27. 07. 2022 08:36Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail19. 07. 2022 10:56Uveřejnění zadávacích podmínek